Reflex - Zinek & Hořčík, 100 kapslí

Kód: REX-005-100
Akce
Neohodnoceno
650 Kč –32 %
Reflex Mg&Zn
650 Kč –32 % 439 Kč
Skladem
  • Podporuje fyzický výkon.
  • Přispívá k regeneraci svalů.
  • Podílí se na metabolismu bílkovin, sacharidů a tuků.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Reflex - Zinek & Hořčík, 100 kapslí, doplněk stravy

Zinek a hořčík jsou pro náročný výkon zcela nezbytné minerály - mají vlastnosti související s fungováním a regenerací svalů a s energetickým metabolismem. Chelátová forma těchto minerálů je pro tělo mnohem lépe využitelná než např. forma oxidová, protože jde o formu, ve které se minerály přirozeně vyskytují v přírodě.

  • Dva zásadní minerály v chelátových formách
  • 30 mg zinku a 470 mg hořčíku v denní dávce (4 kapsle)
  • Garantovaná kvalita značky Reflex Nutrition

Doporučené dávkování

4 kapsle denně.

Složení

Denní dávka (4 kapsle) obsahuje: Citrát hořečnatý, veganská kapsle (hydroxypropylmethylceluóza), bisglycinát zinečnatý, protispékavé látky (stearan hořečnatý, oxid křemičitý) vitamín B6 (pyridoxin hydrochlorid)1

Obsahuje Na 4 kapsle % RHP*
Hořčík 470 mg 125
Zinek 30 mg 300
Vitamin B6 10,5 mg 750

*RHP - Referenční hodnota příjmu u průměrné dospělé osoby (8400 kJ / 2000 kcal).

Upozornění

Není náhradou pestré stravy. Nepřekračujte doporučenou denní dávku. Není určeno k užívání osobami mladšími 18 let, těhotným a kojícím ženám. Uchovávejte na chladném a suchém místě a mimo dosah dětí. Může obsahovat stopy ryb, korýšů a mléka.

Doplňkové parametry

Kategorie: Minerály
Hmotnost: 0.2 kg
? Typ: Kapsle

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Když se jedná o zdraví, tak je na prvním místě samozřejmě kvalita a to nejen vzhledem k použitým surovinám, ale také vzhledem k minimalizaci aditiv a balastních látek. Právě v této oblasti patří Reflex nutririon k absolutní světové špičce.

Veškeré prostředky investují do vývoje funkčních produktů, které se vzájemně logicky doplňují a jsou průběžně inovovány. Tím se jejich filozofie výrazně odlišuje od tzv. "mass marketingových značek" sportovní výživy zaměřených na méně informovanou část veřejnosti, které se profilují především prostřednictvím agresivní reklamy a nepřehledného, až chaotického sortimentu.