Reflex - Albion Magnesium (Hořčík) 125mg, 90 kapslí

Kód: REX-002-090
Akce
Neohodnoceno
450 Kč –32 %
Reflex magnesium
450 Kč –32 % 305 Kč
Skladem
  • Napomáhá proti únavě a vyčerpání.
  • Podporuje energetický metabolismus.
  • Přispívá ke správnému stavu kostí a svalů.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Reflex - Albion Magnesium (Hořčík) 125mg, 90 kapslí, doplněk stravy

Albion® Magnesium obsahuje pufrovaný bisglycinát hořečnatý ve spojení s kyselinou citronovou. Bisglycinát tak funguje jako alkalizační činidlo (pufr), tedy snižuje kyselost prostředí a umožňuje oxidu hořečnatému se vstřebat. Dohromady s pufrem (bisglycinátem) má oxid hořečnatý špičkovou biologickou vstřebatelnost.

  • Speciální patentovaná kombinace bisglycinátu hořečnatého, oxidu hořečnatého a kyseliny citronové
  • Špičková kombinace, která z hlediska vstřebatelnosti nemá konkurenci
  • Únava a vyčerpání
  • Energetický metabolismus
  • Stav kostí a svalů

Doporučené dávkování

Užívejte 3 kapsle denně s jídlem.

Složení

Albion® pufrovaný bisglycinát hořečnatý (bisglycinát hořečnatý, oxid hořečnatý, kyselina citronová), želatinová kapsle (hovězí želatina*, barvivo oxidy a hydroxidy železa), plnidlo maltodextrin, protispékavé látky (stearan hořečnatý, dioxid křemičitý.

Účinná látka
 Množství v 1 kapsli
 % RHP*
 Hořčík
 125 mg
 33

*% doporučené denní dávky

Upozornění

Dodržujte doporučený postup dávkování! Nevhodné pro děti do 3 let. Těhotným a kojícím ženám doporučujeme konzultovat užívání přípravku se svým lékařem. Nepřekračujte doporučenou denní dávku. Nenahrazuje pestrou stravu. Skladujte v chladu, suchu, mimo dosah dětí.  

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Hořčík
Hmotnost: 0.2 kg
? Typ: Kapsle

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Když se jedná o zdraví, tak je na prvním místě samozřejmě kvalita a to nejen vzhledem k použitým surovinám, ale také vzhledem k minimalizaci aditiv a balastních látek. Právě v této oblasti patří Reflex nutririon k absolutní světové špičce.

Veškeré prostředky investují do vývoje funkčních produktů, které se vzájemně logicky doplňují a jsou průběžně inovovány. Tím se jejich filozofie výrazně odlišuje od tzv. "mass marketingových značek" sportovní výživy zaměřených na méně informovanou část veřejnosti, které se profilují především prostřednictvím agresivní reklamy a nepřehledného, až chaotického sortimentu.